уторак, 3. јануар 2023.

Rabaš - PISMO BROJ 5


Pismo broj 5

24. februar 1955. godine 
Baruh Šalom Ha-Levi Ašlag (Rabaš) 

Mom prijatelju… 

Pročitao sam tvoje pismo koje si napisao nakon Šabata ove nedelje, i obradovao sam se tvojoj potrebi da mi otkriješ stanja kroz koja si prolazio u periodu između tvojih pisama. Nesumnjivo, Stvoritelj će otvoriti naše oči Njegovim zakonom. 

Moje mišljenje je da treba više da radiš u ljubavi prijateljā. Nije moguće postići trajnu ljubav, osim ukoliko to nije kroz Dvekut (prianjanje), što znači da se dva ujedine čvrstom vezom. I, to može biti jedino ukoliko pokušaš da „razodeneš” odeću u koju je unutrašnja duša odenuta – odeću nazvanu „samoljublje” – jer jedino ova odeća razdvaja dve tačke. Ali, ukoliko idemo ispravnim putem, te dve tačke koje se razabiraju kao dve linije koje poriču jedna drugu, postaju srednja linija koja istovremeno sadrži obe linije.

I, kada osećate da ste u ratu, svako će osetiti da mu treba pomoć prijatelja, jer bez prijatelja, sopstvena snaga svakog će oslabiti. I, tada kada svako razume da mora da sačuva svoj život, zaboraviće da uopšte i ima telo koje mora da čuva, i svi će biti povezani mišlju o tome kako i čime pobediti neprijatelja. Zato, treba požuriti u tome i istina će pokazati put, i sigurno će svi uspeti.

I, nastavi da mi pišeš.

Baruh Šalom HaLevi Ašlag

Link - LETTER No. 5



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.